Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Відповідно до нього, компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості з категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Механізм повернення та обміну
Що робити покупцю?
Покупець повинен довести до відома менеджера компанії, що він бажає повернути товар. Після узгодження покупець має повернути товар за адресою: м. Київ, бульвар Вацлава Гавела, 16, корпус 1, офіс 307 або службою експрес-доставки «Нова Пошта», або за реквізитами отримувача, що будуть надані менеджером. Вартість доставки за повернення товару підлягає сплаті покупцем.
Які умови повернення?
Покупець може повернути товар або обміняти його, якщо:
· товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
· товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
· збережено всі ярлики та заводське маркування;
· товар зберігає відповідний вигляд та свої споживчі властивості.
Як довго з моменту покупки приймаються запити про повернення?
Повернення та обмін товарів можливі протягом 14 днів після отримання їх покупцем.
Коли покупцю будуть повернені кошти?
Кошти будуть повернені на другий або третій платіжний день компанії з моменту вирішення всіх питань щодо повернення товару. Платіжні дні компанії – понеділок, середа, п'ятниця.
Отже, повернення коштів буде здійснено протягом не більш ніж 5 робочих днів після вирішення всіх питань щодо повернення товару.
Сподіваємося, що ви будете задоволені отриманими товарами і вам не доведеться повертати або обмінювати їх. Якщо питання все ж таки виникнуть, наша компанія докладе усіх зусиль, щоб вирішити їх якомога скоріше.